شرایط و قوانین حریم خصوصی

حریم خصوصی مشتریان

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است. در صورتی که در قوانین مندرج تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

 

برای پردازش بهتر و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است تا در طی فرایند خرید، فاکتور رسمی صادر شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا شناسه ملی برای خریدهای اقساطی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بکوچی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

 

– تمامی اطلاعات حریم خصوصی مشتریان حتما نزد شرکت محفوظ بوده و به هیچ عنوان از اطلاعات وارد شده سوء استفاده یا نزد کسی یا سازمانی قرار نخواهد گردید.
– اطلاعات شخصی شما فقط در پیشخان وب سایت بکوچی برای شما نمایش داده خواهد شد.
– برای خرید کالای نقدی یا اقساطی در سایت لازم است حتما ثبت نام کنید.

 

در صورت وجود هر گونه سوالی، آن را از طریق گفتگوی ( آنلاین با ما ) در میان بگذارید.